loading...
چشمه نور نماز
علی بازدید : 191 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

آیت الله بهجت

 

فریادهای آقای بهجت (ره) هنگام سلام نماز برای من سئوال شده بود، گفتم اگر ندانم چرا فریاد می‌کشد دیگر برای نماز به قم نمی‌روم. تهران زندگی می‌کردم، کارم در زمینه کامپیوتر بود، روزی از تلویزیون یکی از نمازهایی را که آیت‌الله بهجت (ره) می‌خواندند را دیدم و لذت بردم. تصمیم گرفتم به قم بروم و نماز جماعتم را به امامت آیت‌الله بهجت (ره)بخوانم، همین کار را هم کردم، به قم رفتم، دیدم بله همان نماز باشکوهی که در تلویزیون دیدم در قم اقامه می‌شود،

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هانیه سادات هاشمی در تاریخ 1393/02/08 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود.خیلی
پاسخ : همین طوره.واقعا قشنگه

هفت شهر عشق را عطار گشت / و ما هنوز اندر خم یه کوچه ایم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به امید روزی که همه خبرهای جهان این باشد ::: مهدی فاطمه آمد :::
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نمازت رو اول وقت میخونی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 112
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 724
  • بازدید کلی : 106,298